10 Mayıs 2010 Pazartesi

KURU DOMATESve BİBER SALATASI


Domates kurutmayı çok istedim fakat Antalyanın nemli ortamında kuruması zor oldu.Fırın da kurutma seçenegini de yeni ögrendim.Henüz denemedim ama mutlaka deneyecegim.Bu domatesleri annem bizim köyde kurutmuş yani tamamen dogal.Elime ulaşır ulaşmaz denemek istedim ve ortaya bu salata çıktı.
KURUTULMUŞ DOMATES VE BİBER SALATASI:
  • Kurutulmuş domates ve biber
  • az zeytinyagı
  • kekik
  • tuz hiç koymadım annem tuzla kuruttugu için tuzu yeterli geldi
Kaynayan suyun içine kurutulmuş domates ve biberlerimizi atıp 15 dk.kaynatıyoruz.Sonra çıkarıp dogruyoruz ve üstüne kekik ve sıvıyag ekliyoruz.
Afiyet olsun. 

11 yorum:

  1. Eylemciğim eline sağlık. Fırında domates kurutmayı bende merak ediyorum. Yaptığın zaman paylaşırsan çok sevinirim. Geçti ama anneler gününde kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Özellıkle kış aylarının enfes lezzeti diyorum ben kurutulmuş domatesi..hele ki yazın o güzelim domatesleri düşünüp kışın yediğimiz / yada yemeye çalışdığımız domateslerı kıyaslarsam.
    Salatası ayrı lezzetdir kurutulmuş domatesın..
    Ellerıne sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hımmmm ne güzel güzküyor renkleri harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. hımmmmm... ben bayılıyorum kurutulmuş domatese, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. mersinde de çok zor kurutmak
    fırında nasıl oluyomuş ilk defa duydum
    bana verirsen tarifini yapmak isteerim

    çok lezzetli oluyor kuru domates
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. kurutulmuş sebzeler bana çocukluğumu hatırlatır,annem çok kuruturdu ama yemeklerde kullanırdı.
    salatasını hiç yemedim eminim çok lezzetlidir

    YanıtlaSil
  7. Canım harika bir görüntü ellerine
    sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. İstanbul da kurutması daha zor. Bizede halam memleketten yolluyor. Salatası değişik olmuş. Ellerine sağlık
    Anneler günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  9. Bende hazır alıyorum,böylesi şahane olmuş.. anneciğininde eline sağlık...
    afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik canimm..Firinda kurutmayi da paylasirsan cok sevinirim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. değişik bir salata..fırında domates kurutmayı bir ara paylaşırsan sevinirim..ellerine sağlık cnm salata için..sevgiler.

    YanıtlaSil

İzleyiciler