15 Mart 2010 Pazartesi

TAHİNLİ MİLFÖY ÇITIRI

Bu aralar tahinli tatlara agırlık verdim ama ne yapayım bayılıyorum tahinin aromasına.İşte bir tarif daha sizlere.Hem kolay hem lezzetli.
MALZEMELER:
  • İstenilen kadar milföy(kişi sayısına göre)
  • bir miktar tahin
  • bir miktar ceviz
  • az toz şeker

Milföy hamurlarını çözülmesi için buzluktan çıkarıyorsunuz.Buzu çözülen kare milföylerin ortasına bir miktar tahin sürülür,üstüne ince kıyılmış ceviz ve toz şeker serpilir. Bohça gibi kapatılıp yaglı kagıt serilmiş tepsiye ters çevrilerek konur.(baglantı yeri olan kısım aşagıya gelecek)Üzerine az toz şeker serpilir ve 180C de ısıtılmış fırına verilir.Üstü kızarınca tahinli milföy çıtırımız hazır demektir.

Afiyet olsun.

24 yorum:

  1. Canim ellerine saglik afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  2. Canım tahine bende bayılırım elleri
    ne sağlık.Mutlu haftalar kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. İşin içinde milföy varsa çok güzel. Hem kolay hem de pratik oluyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Değişik tatlar hep ilğimi çeker.Çok hoş olmuş,bende çok beğendim.Ellerine sağlık.Sevgiler senin olsun......

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık.Güzel görünüyor.Mutlu kal.

    YanıtlaSil
  6. tahin çok severim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hımmmmm bende tahinli tarçınlı tatları çok severim ..bi tanede benim için ye ...

    YanıtlaSil
  8. canım benim tahinli hamurişlerine bende bayılırım.benimde yufkayla yapılan bir tarifim var ama hiç paylaşmadım blogda.

    YanıtlaSil
  9. tahin sevilmezmi hiç ah ah birde kilo aldırmasa
    eylemcim ellerine sağlık tatlım güzel bir hafta dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canım benim sayfama bırakmış oldugun yoruma çok teşekkür ederim
    güzel bir hafta dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Eylem bende tahinli şeyler istiyorum, nedense bu sıralar tahin diye tutturdum..Ellerne sağlık canım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım......

    YanıtlaSil
  13. Değişik bir börek olmuş.Ellerine sağlık. Afiyet Olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Canım ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  15. milföyün citirligina tahinin aromasi eklenince nefis bir lezzet cikmistir ekkerine saglik

    YanıtlaSil
  16. ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  17. ellerinize sağlık,keşke kahvaltımı edipte gelseymişim :))

    YanıtlaSil
  18. Selamlar :)
    Milföyün dökülen lezzzetiyle tahinin nefis tadı ve kokusu... eee birde ceviz eklenmiş... daha ne olsun, bayıldım.

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor çıtır çıtır

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık canım. Bende tahine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık canım, pek leziz

    YanıtlaSil
  22. bende bayılıyorum ama kiloları görünce de sinirden bayılıyorum:) şifa olsun canımmm

    YanıtlaSil
  23. çok orjinal olmuş. tahinin faydalarını sıralaya sıralaya bitiremiyorlar. çok güzel yapmışsın.

    YanıtlaSil
  24. Çok nefis olmuştur eminim. Ellerine sağlık deniycem
    sevgiler...

    YanıtlaSil

İzleyiciler